söndag 31 augusti 2014

Debattmaraton!

Nu har jag gjort mina första debatter!
Den första var den jag har gruvat mig mest för, Radio Gävleborgs valturné. Att prata på radio, veta att en massa människor hör min röst och tycker en massa saker om det de hör och så kan jag inte påverka hur det uppfattas. Usch vad nervös jag var!
Bara någon minut att säga något kärnfullt och lämna lyssnaren med en känsla av att de ska kunna överväga att lägga sin röst på vårt parti i valet. Det var tufft, men jag klarade det!
Denna debatt var startskottet på en serie av debatter som ska hinnas med innan valet.
Omställning Hudiksvall bjöd in samtliga partier för att debattera "Hållbart Hudiksvall".
Hudiksvalls Vänner, om företagsklimat och kommunens framtida attraktivitet. 
Hudiksvalls Affärskvinnor har inte sagt om vad de specifikt vill att vi ska djupdyka i men jag känner mig oerhört hedrad att få komma och gästa deras kväll.
Tänk att det finns ett sån´t engagemang inför detta val?! Jag blir lyrisk bara jag tänker på det. Jag är så glad att så många verkligen vill ta sig tiden att granska sina valmöjligheter innan de lägger sin röst vid valurnorna den 14/9.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar